مطب دکتر واریس و عروق پا در غرب تهران

واریس چیست؟واریس سیاهرگ‌های متورم و پیچ خورده‌ای هستند که درست زیر پوست قرار دارند. آنها معمولا در پاها ایجاد می شوند. این رگ های واریس اگر چه ممکن است برای سلامتی شما خطر جدی نداشته باشند، اما از نظر زیبایی برای بیمار آزار دهنده باشند، و موجب کاهش اعتماد به نفس در فرد بشوند از این جهت ما به معرفی بهترین دکتر وارس در غرب تهران میپردازیم. بهترین دکتر واریس در تهران چه کسی است و باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

بهترین متخصص واریس چه کسی است؟

بهترین متخصص برای شما کسی است که به خوبی از مشکل شما آگاه باشد و با توجه به نیاز شما بهترین درمان را انتخاب کند. بهترین متخصص واریس کسی است که به خوبی درباره ی رگ ها و سیستم گردش خون انسان آگاهی داشته باشد.پس بهترین دکتر برای واریس، متخصص قلب و عروق می باشد.

بهترین درمان برای واریس پا:

بهترین درمان واریس پا شامل موارد زیر می باشد:

1. لیزر درمانی واریس

2. اسکلروتراپی واریس پا

در ادامه میتوانید پیشرفته ترین درمان ورید های واریسی را ویدیوی زیر تماشا کنید.

ویژگی های دکتر واریس در غرب تهران

متخصص قلب و عروقی که برای درمان واریس به او مراجعه می‌کنید باید بتواند با استفاده از جدیدترین متدها و تکنولوژی‌های به‌روز، محل انسداد و واریس پا را شناسایی کرده و به درستی به درمان آن بپردازد. دکتر عبدالوهاب برادران متخصص قلب و عروق در تهران و فلوشیپ فوق تخصصی آنژیوپلاستی، فارغ التحصیل دانشگاه علوم پزشکی تهران می‌باشند. ایشان از مدرن‌ترین روش‌ها برای درمان واریس پا بهره‌ می گیرند.

چرا باید واریس را درمان کرد

واریس همیشه نیازی به درمان ندارد. اگر واریس شما باعث ناراحتی شما نمی شود، ممکن است نیازی به درمان نداشته باشید. درمان واریس معمولاً فقط در موارد زیر ضروری است: 

 اگر رگ های واریسی شما باعث درد یا ناراحتی شما می شود و عوارضی مانند: زخم پا، تورم یا تغییر رنگ پوست را دارید بهترین کار برای شما درمان واریس پا توسط متخصص مجرب است.

آدرس دکتر واریس در غرب تهران

تهران ، سعادت آباد ، بلوار دریا ، بین فرحزادی و پاکنژاد ، ابتدای خیابان سعدی ، پلاک ۲۹ ، طبقه ۱ ، واحد

شماره تماس:

  • شماره تلفن ثابت کلینیک : ۰۲۱۸۸۵۹۰۹۶۳
  • شماره همراه کلینیک : ۰۹۳۹۹۶۰۵۵۱۴
  • شماره اختصاصی واریس : ۰۹۲۱۲۱۰۹۳۰۰

همچنین شما میتوانید برای صرفه جویی در وقت خود نوبت آنلاین دریافت کنید،برای دریافت نوبت آنلاین به این صفحه مراجعه کنید.

 دکتر عبدالوهاب برادران متخصص قلب و عروق در تهران

نویسنده:

دکتر عبدالوهاب برادران

دکتر عبدالوهاب برادران، متخصص قلب و عروق ، فلوشیپ اینترونشنال کاردیولوژی ( اقدامات مداخله ای قلب ، آنژیوگرافی ، آنژیوپلاستی ) و متخصص درمان واریس با سوابق درخشان تحصیلی و حرفه ای از قبیل رتبه های برتر، دانشجوی نمونه، عضویت در هیات علمی دانشگاه تهران، فلوشیپ آنژیوپلاستی و مدیریت بنیاد قلب سالم، خدمات ارزشمندی در زمینه های مختلف پزشکی مانند اکوقلب، آنژیوگرافی، آنژیوپلاستی و درمان واریس ارائه می نماید.

آیا این مطلب مفید بود؟ به اشتراک بگذارید

مقالات مشابه